Forfatter
Tittel Kvalitetsstyring og internkontroll: styringssystemer for kvalitet, miljø, HMS og trygg mat
Språk
Hylleplassering
Emne
År
Noter Boka gir en enkel innføring i styringssystemer for kvalitet, miljø, "HMS-internkontroll" og andre systemer som er pålagt av myndighetene. Kvalitetsstyring og internkontroll er laget for de som må kjenne til og lære systematisk kvalitets- og HMS-arbeid, eller annen type internkontroll som myndighetene bestemmer. Den kan brukes av elever og studenter og i arbeidslivet. I små virksomheter kan den fungere som en gjør-det-selv-oppskrift. Den egner seg godt som oppslagsverk, eller til å lese litt her og der om det man lurer på i øyeblikket. Boka er delt i fire deler. Del 1 gir en innføring i kvalitetsbegrepet og styringssystemer. Del 2 utdyper en del sentrale temaer som strategier for kvalitet og styring, standardisering på kvalitetsområdet ("ISO 9000") og den historiske utviklingen av kvalitetsstyring. Del 3 tar for seg utvikling av systemer i praksis. Del 4 er en faktadel med blant annet en fyldig ordliste.
ISBN
Tilgjengelige
Lånere på venteliste
*00001928nam 22003011 4500
*0016002
*008090811s2009 no ar 00nob 9
*015 $a150110015$bBokbasen AS
*019 $bl$dL
*020 $a978-82-584-0536-5$bh.$c340.-
*025 $a9788258405365
*040 $aBokbasen AS
*090 $dS
*10010$aSmolan, Geir$8m
*24510$aKvalitetsstyring og internkontroll$bstyringssystemer for kvalitet, miljø, HMS og trygg mat
*260 $aOslo$bYrkeslitteratur$c2009
*300 $a124 s.$c24 cm
*520 $aBoka gir en enkel innføring i styringssystemer for kvalitet, miljø, "HMS-internkontroll" og andre systemer som er pålagt av myndighetene. Kvalitetsstyring og internkontroll er laget for de som må kjenne til og lære systematisk kvalitets- og HMS-arbeid, eller annen type internkontroll som myndighetene bestemmer. Den kan brukes av elever og studenter og i arbeidslivet. I små virksomheter kan den fungere som en gjør-det-selv-oppskrift. Den egner seg godt som oppslagsverk, eller til å lese litt her og der om det man lurer på i øyeblikket. Boka er delt i fire deler. Del 1 gir en innføring i kvalitetsbegrepet og styringssystemer. Del 2 utdyper en del sentrale temaer som strategier for kvalitet og styring, standardisering på kvalitetsområdet ("ISO 9000") og den historiske utviklingen av kvalitetsstyring. Del 3 tar for seg utvikling av systemer i praksis. Del 4 er en faktadel med blant annet en fyldig ordliste.
*650 0$aRestaurant- og matfag$1RM$2Udir$9nob
*650 0$aRestaurant- og matfag$1RM$2Udir$9nno
*650 0$aMatfag$1RMMFG2$2Udir$9nob
*650 0$aMatfag$1RMMFG2$2Udir$9nno
*650 0$aRåvarer, produksjon og kvalitet$1MFG2001$2Udir$9nob
*650 0$aRåvarer, produksjon og kvalitet$1MFG2001$2Udir$9nno
*650 0$aVG2$1VG2$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aVG2$1VG2$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokbasen AS$9nno
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening